Image Placeholder

Teamfight Tactics Оновлення 14.16

Оригінал Англійською

 Яка чарівна зустріч!

Сподіваюся, ви насолодилися першим оновленням цього набору, де різноманітні композиції наших магічних рис, механіка Чар, а іноді ризикові чи геройські ауґментації створювали чарівне місце для вашої фантазії та перемог. Оновлення 14.16 – це наші перші великі зміни балансу і ми готові представити вам довгі сторінки посилень й послаблень для ауґментацій, чемпіонів, рис та іншого.

Основні моменти оновлення


Інфографіка магазину ротацій

Системне

Ґолеми

Пов’язані з Ґолемами ауґментації були занадто сильними, завдяки ударам цих кам’яних хлопців.

  • Ґолем – сила атаки: 65 >>> 55
  • Ґолем – здоров’я: 600 >>> 550
  • Ґолем – шкода вміння: 335/500/750% сили вмінь >>> 300/480/750% сили вмінь

Величезні зміни

Величезні, як їх вплив на мету.


Риси

Більшість наших рис знайшли місце для створення власних композицій, з деякими винятками.

Ми надаємо Феям значне посилення Обладункам вартового королеви (стає доступним на 6 Феях) разом з невеликими посиленнями, які загалом будуть важливі лише для сильних чемпіонів цієї риси.

Оберігачі вже довели свою силу, забезпечуючи існування різним гнучким дошкам у пізній грі. Ми щасливі через те, що цю рису можна поєднувати для різних результатів, але вважаємо що риса є занадто потужною, особливо коли ми послаблюємо деякі сильні композиції пізньої гри. Послаблення здебільшого вплине на фактор зцілення, а отримання мани залишиться незмінним після розв’язанням проблеми блокування мани.

  • Бластер – коефіцієнт збільшення шкоди: 8/15/30% >>> 12/25/45%
  • Бластер – коефіцієнт збільшення шкоди після використання вміння: 25/45/90% >>> 25/50/90%
  • Феї – коефіцієнт шкоди Корони: 25/35/40/75% >>> 25/40/45/75%
  • Феї (6) потужність зцілення/щитів Обладунків вартового королеви: 30% >>> 35%
  • Феї – здоров’я Обладунків вартового королеви: 100 >>> 150
  • Феї – зцілення Обладунків вартового королеви від завданої шкоди Королевою: 12% >>> 15%
  • Крижані – сила вмінь та сила атаки: 15/30/45/75% >>> 16/35/50/80%
  • Оберігачі – зцілення: 2.5/4.5/7/10% здоров’я >>> 2/4/6/9% здоров’я
  • Оберігачі – отримання мани: 3/5/8/12% >>> 3/5/7/11%
  • Оберігачі – отримання мани чемпіоном, у котрого заблокована мана, буде здійснено після розблокування мани.
  • Вчений – мана за атаку: 3/5/10 >>> 3/6/12
  • Воїн – коефіцієнт збільшення шкоди: 10/18/25% >>> 10/20/30%
  • Воїн – вампіризм: 10/18/25% >>> 10/20/30%

Чемпіони: Ранг 1

Вміння Високої ноти Серафіни трохи фальшивило. Ми зменшуємо її максимальну кількість мани, дозволяючи їй частіше використовувати вміння.

  • Серафіна – мана: 10/70 >>> 10/60
  • Сорака – шкода вміння: 180/270/405% сили вмінь >>> 195/290/440% сили вмінь
  • Варвік – шкода вміння: 50% сили атаки >>> 55/55/65% сили атаки

Чемпіони: Ранг 2

2-вартісні чемпіони були фаворитами першого оновлення цього набору й затінили собою більшість інших композицій, з деякими винятками. Ми вносимо значні зміни, підсилюючи 2-вартісних, що не знайшли шлях до успіху, навіть коли це було дуже просто (велика кількість композицій 2-го рангу, збільшує шанс на отримання інших 2-вартісних чемпіонів).

Для Арі не знайшлося місце як рерол кері, навіть з її додатковою силою вмінь від пасивного вміння.

Трошки підвищивши її масштабування, ми сподіваємося, що вона перетвориться на кері з предметами.

Кассадин завдавав стільки ж шкоди, скільки й стримував, а потім відновлював повне здоров’я під час дії щита Кровопивці. Він був занадто сильним на обох фронтах, тому ми й послаблюємо обидва, але більше спрямовуємо послаблення на щит, залишаючи незмінним його кері-складову.

А ця частина присвячена технічній стороні Сіндри. Вона була занадто сильною, перетворивши S-тір на тір Сіндри. Її сила залишилася високою, навіть після нашого мініоновлення (воно було зроблено за день до виходу оновлення у грі), де ми послабили її найуспішнішу збірку, що фокусувалася на чистій швидкості атаки (разом з Шьодзіновим Списом). Швидкість атаки відчувалася такою сильною через те, що її поточний час анімації вміння займав 1.5 секунди, але вона мала можливість атакувати після 0.3 секунди анімації. Ми запроваджуємо блокування її атаки під час анімації вміння, тож вона чекатиме 1 повну секунду, перед продовженням своїх базових атак. Це, разом з послабленням шкоди від її вміння і додаткової шкоди за розлом, має привести її силу у норму.

  • Арі – магічна шкода вміння: 135/200/280% сили вмінь >>> 140/210/325% сили вмінь
  • Арі – чиста шкода вміння: 90/135/210% сили вмінь >>> 100/150/230% сили вмінь
  • Ґаліо – зменшення шкоди під час дії вміння: 15/20/25% сили вмінь >>> 20/25/30% сили вмінь
  • Кассадин – накопичення шкоди від вміння: 35/50/80% сили вмінь >>> 30/45/70% сили вмінь
  • Кассадин – щит від вміння: 300/335/370% сили вмінь >>> 260/285/310% сили вмінь
  • Коґ’Мав – шкода вміння: 290/300/325% сили атаки >>> 280/280/290% сили атаки
  • Шивана – шкода вміння: 35/50/75% сили вмінь + 1.5% здоров’я >>> 45/65/100% сили вмінь + 1% здоров’я. Її клас змінено з магічного танка на магічну вояку.
  • Сіндра – швидкість використання вміння: 0.3 секунди >>> 1 секунда (читайте вище заради деталей)
  • Сіндра – додаткова шкода за розлом: 35% >>> 30%
  • Сіндра – шкода вміння: 225/340/520% сили вмінь >>> 205/310/480% сили вмінь
  • Сіндра – шкода вміння по сусіднім цілям: 110/170/260% сили вмінь >>> 100/150/235% сили вмінь

Чемпіони: Ранг 3

Катарина була найгіршим та найменш зіграним 3-вартісним кері (вибачай Rayditz), тому ми вирішили допомогти їй розв’язати це питання. Ви можете також помітити, що ми також посилюємо вертикальних Фей/Воїнів, що може здаватися великою кількістю посилень, але зауважте, що вони стосуються тільки до 4+ проривів рис, котрих важко буде досягти одночасно, до того ж шукаючи 3-зіркову Катарину. Варто сказати, що додаткова емблема потенційно може створити “феяричну” комбінацію, тому не проґавте ці підсилення.

  • Катарина – шкода вміння: 160/240/365% сили вмінь >>> 175/260/420% сили вмінь

Чемпіони: Ранг 4

Карма наш найуспішніший 4-зірковий чемпіон. Вона постійно завдавала більше очікуваної шкоди, накладала Рани/Спалення з Червоним підсиленням чи Мореллономіконом на всю ворожу команду та зцілювала свою, при смерті ворожих чемпіонів. Це вже занадто, тому ми прибираємо її можливість до зцілення оскільки вона стане успішним кері й без цього. 

Те, що може здаватися невеликим підсиленням, насправді збільшує потужність Райза вдесятеро, бо він стріляє з десятьох порталів (або більше, зі збільшенням швидкості атаки)

  • Карма – вміння більше не зцілює союзників при смерті ворога.
  • Райз – шкода вміння: 80/120/300% сили вмінь >>> 85/130/300% сили вмінь
  • Варус – швидкість використання вміння: 2.5 секунди >>> 1.5 секунди

Чемпіони: Ранг 5

Хоча її риси та композиції добре себе показували протягом всього оновлення, Браєр не мала змоги бути кері під час битви, що дивно для 5-вартісного чемпіона, у котрого назва вміння “Вірна смерть”.

  • Браєр – сила атаки: 60 >>> 65

Ауґментації: Видалено

Цього разу, ми маємо багато змін Ауґментацій і тому розділили тему на 4 частини.

Магічна течія (Arcane Conduit) та Майстерність драконів (Draconic Mastery) були двома ауґментаціями рис, які було важко реалізувати (а ще вони були слабкими). Навіть з певними підсиленнями, буде важко знайти моменти, де ці ауґментації можуть знайти успіх.

Ауґментація За рахунок закладу (On The House) була занадто слабкою. І це не ситуація, де ми можемо збільшити кількість отримуваного золота за чемпіона, бо це створить модель гри, коли ви просто почнете купляти кожного 1-вартісного чемпіона заради поліпшення їх зірок знову і знову.

  • Наступні ауґментації було видалено: Магічна течія, Майстерність Драконів, За рахунок закладу

Ауґментації: Срібні

Один, два, три (Ones Twos Three) надає забагато золота, що виходить за визначені межі для срібних ауґментацій. Ми зменшуємо кількість 1-вартісних чемпіонів на 1, не створюючи ситуації, коли нові ауґментації сильніше впливають на гру, ніж старі.

Місія “Перезапуск” (Restart Mission) занадто ризиковий хід, тому ми додаємо 2-зіркового чемпіона 2 рангу для успішного виконання місії.

  • Обирати можуть жебраки (Beggars Can Be Choosers) – золото: 4 >>> 7
  • Віднайти свій центр (Find Your Center) – додаткове здоров’я: 10% >>> 15%
  • Віднайти свій центр (Find Your Center) – більше не може бути запропоноване на етапі 2-1.
  • Збирач предметів l (Item Collector) – здоров’я за предмет: 10 >>> 5
  • Хранителі I (Keepers)  – міцність щита: 175 >>> 160
  • Один, два, три – кількість (Ones Twos Three) 1-вартісних чемпіонів: 3 >>> 2
  • Місія “Перезапуск” (Restart Mission) – кількість 2-зіркових чемпіонів 2 рангу: 2 >>> 3
  • Місія “Перезапуск” (Restart Mission) – тепер правильно зазначено, що чемпіонів видаляють, а не продають.
  • Відновлення рядів I (Row Rejuvenation) – базовий вампіризм: 7% >>> 8%

Ауґментації: Золото

Ми перероблюємо Нескінченне полювання (Endless Hunt), котре не дуже добре працювало, бо залежало від участі у вбивствах, на Мисливське божевілля (Hunting Frenzy), що дозволить Мисливцям краще полювати та підіймати рівень сили ауґментації.
Доля прихильна до сміливих (Fortune Favors the Bold) була прихильна навіть не до дуже сміливих, тому ми зменшуємо її нагороди за 8-10 поразок, покращуючи нагороду за більший ризик.

Для іншого у цьому списку, очікуйте посилення найслабших (як Прискорювач годинникового механізму чи Збільшення кінської сили) та послаблення занадто сильних ауґментацій.

Ми вносимо корективи до підсилення виклику Моторошних, що також трохи послабить ауґментацію Шкільного талісмана (School Mascot). Ваш виклик тепер не зможе носити Рабадонів капелюх смерті, але отримає краще характеристики. Це має зробити Моторошних (3) сильніше, але 5/7 ослабнуть.

  • Помста за полеглих (Avenge the Fallen) – додаткові характеристики: 15 >>> 18
  • Будуй різне ll (Built Different) – тепер не може бути разом з Подвійною танковістю (Two Tanky)
  • Карамелізований затишок (Caramelized Comforts) (Цукроробство) – здоров’я за кожен компонент: 50 >>> 60
  • Карамелізований затишок (Цукроробство) – шанс на випадіння золота за кожен компонент: 8% >>> 10%
  • Прискорювач годинникового механізму (Clockwork Accelerator) – частота: кожні 4 секунди >>> кожні 3 секунди
  • Нескінчене полювання (Мисливці): змінено назву на  “Мисливське божевілля”
  • Мисливське божевілля (Hunting Frenzy) (Мисливці) ЗМІНЕНО: Ваші мисливці страчують ворогів нижче 12% здоров’я й отримують 10% швидкості атаки. Отримайте Твіча та Коґ’Мава.
  • Вічне зростання+ (Eternal Growth) – моментальне збільшення здоров’я: 100 >>> 60
  • Вибухове зростання+ (Explosive Growth) – досвід, що отримується за раунд: 10 >>> 11
  • Пришвидшення стрілки (Fast Forward) – швидкість атаки: 25% >>> 40%
  • Доля прихильна до сміливих (Fortune Favors the Bold) – нагороди за 8-10 поразок зменшені на ~10%
  • Доля прихильна до сміливих (Fortune Favors the Bold) – деякі нагороди за 13-14 поразок покращені
  • Гнучкість (Flexible) – додаткові емблеми – на початку кожної стадії >>>на початку наступних трьох стадій
  • Збільшення кінської сили (High Horsepower) – додаткова швидкість атаки: 100% >>> 150%
  • Збільшення кінської сили (High Horsepower) – коефіцієнт шкоди вміння: 235% >>> 300%
  • Вища освіта (Higher Education) (Вчені) – витрати мани: 100 >>> 80
  • Вища освіта (Higher Education) (Вчені) – швидкість атаки: 10% >>> 12%
  • Збирач предметів II – здоров’я за предмет: 15 >>> 10
  • Хранителі II – міцність щита: 260 >>> 240
  • Розтоплена карамель (Molten Caramel) (Рамбл) – коефіцієнт шкоди вміння: 190% >>> 200%
  • Розтоплена карамель (Рамбл) – вампіризм: 15% >>> 20%
  • Крадіж (Pilfer) – золото: 4 >>> 0
  • Партнери по практиці (Practice Partners) (Маг) – отримана мана: 4 >>> 5
  • Рішучий наступ (Press the Attack) (Мультиударний) – шкода: 5.5% здоров’я >>> 5% здоров’я
  • Відновлення рядів II – базовий вампіризм: 9% >>> 10%
  • Шкільний талісман (Моторошні): більше не матиме Рабадонів капелюх смерті на 5 та 7 Моторошних..
  • Шкільний талісман (Моторошні) – додаткове здоров’я: 5% >>> 10%
  • Шкільний талісман (Моторошні) – додаткова сила вмінь: 10 >>> 30
  • Чароклинки (Spellblades) – шкода: 175% сили вмінь >>> 150% сили вмінь
  • Ґолем підтримки I (Support Golem) – більше не може бути запропонований на 2-1..
  • Ласун (Sweet Tooth) (Нуну) – додаткове здоров’я: 200 >>> 100
  • Троє – вже натовп (Three’s a Crowd) – додаткове здоров’я: 66 >>> 75
  • Мисливець за рисами (Trait Tracker) тепер не може бути разом з Гнучкістю (Flexible)
  • Подвійне здоров’я (Two Healthy) – додаткове здоров’я: 90 >>> 80
  • Гупання відьми (Witchy Wallop) (Поппі) – шкода: 80% >>> 85%
  • Гупання відьми (Поппі) – час між Гупанням зменшений з 0.25 секунд >>> до 0.15 секунд
  • Варто очікування l (Worth the Wait) – кількість раундів очікування: 4 >>> 2

Ауґментації: Призматичні

Ми надаємо нашій найгіршій ауґментації, Що за сила (What the Forge), ВЕЛИЧЕЗНЕ підсилення, намагаючись зберегти у грі одну з найбільш веселих ауґментацій.

З силою реролів та додаванням можливості зберігати рероли між раундами, Призматичний квиток став безплатним квитком до бажаних 3-зіркових чемпіонів. Ми послаблюємо цю “халяву”, але також прибираємо можливість зустріти ауґментацію на 4-2, коли ви вже обрали свою стратегію і де Квиток виглядає дивно.

  • Проблеми із гнівом (Anger Issues) – броня/магічний спротив: 25 >>> 30
  • Набір інструментів вбивці (Assassin’s Toolbox) ЗМІНЕНО: тепер моментально надає Кіготь скритня та Грань нескінченності
  • Якою ціною (At What Cost) – додатковий досвід: 16 >>> 8
  • Згода у темній алеї (Dark Alley Dealings) – кількість раундів очікування: 5 >>> 3
  • Гігантський та могутній (Giant and Mighty) – здоров’я: 325 >>> 300
  • Нерухомий об’єкт (Immovable Object) – додатковий ефект: 70% >>> 60%
  • Призматичний квиток – шанс на безплатний рерол: 50% >>> 45%
  • Призматичний квиток – більше не може бути запропоновано на 4-2.
  • Ґолем підтримки ll (Support Golem) – більше не може бути запропоновано на 2-1.
  • Що за сила (What the Forge) – здоров’я за Артефакт: 110 >>> 220

Предмети

Кіготь дракона зараз найсильніший предмет для танків і це навіть не через те, що він протидіє меті через силу вмінь. Зцілення цього предмета настільки сильне, що може самостійно відновлювати здоров’я танкам, перекриваючи потребу у Спокуті й підбираючись дуже близько до Образу духу. Ми хочемо зберегти силу предмета у протидії магічній шкоді, але також зробити його могутність менш виразною, забравши частину відновлення здоров’я 

  • Кіготь дракона – зцілення: 5% за 2с >>> 2.5% за 2с

Артефакти, предмети підтримки та Сяйнисті предмети

  • Ковальські рукавиці здоров’я (Blacksmith’s Gloves Health): 300 >>> 200
  • Моґулова кольчуга (Mogul’s Mail) – здоров’я: 200 >>> 150
  • Занадто великий камінь (Needlessly Big Gem) – коефіцієнт шкоди: 10% >>> 5%
  • Занадто великий камінь – максимальний коефіцієнт шкоди: 25% >>> 20%
  • Воля дракона (Сяйнисте) – максимальне здоров’я: 18% >>> 15%

Чари

Також ми хочемо представити вам 4 нових Чар, не забуваючи про старі, гарантуючи, що не буде Чарів котрі ви ніколи не хочете обирати, чи котрі ви захочете використовувати завжди.

Дублекіт – це Чари ранньої гри, що допоможуть вам зростити вашу економіку, якщо ви хочете максимізувати її, а Формування рою – це Чари пізньої гри, котрі тільки доводять ідею того, що маленькі страшні жуки відкладають яйця у вашому тілі…але не бійтеся, ці жуки приязні й боротимуться за вас (симбіотичні, але не паразитичні).

Залізний дух та Містичний дух відсилають нас до минулих наборів, де були риси з ідентичними назвати. Ці Чари тимчасово збільшують броню/магічний спротив, що буде корисно у пізній грі, якщо ви розвідуєте столи інших гравців.[C] Зміна одежі (Gear Swap), що надавало тимчасовий Магнітний знімач та Перековувач, рідко був корисний за 1 раунд. Найкращий сценарій був, якщо ви могли перекувати 1 компонент, що не підходив вашій команді – нічого вражаючого. Ремісник (Tinker), своєю чергою, надає Перековувач та Знімач у пізній грі. Ви розблоковуєте чари Ремісника у ранній грі, тим самим дозволяючи з’являтися вже на стадії 2 і бути набагато кориснішими. Навіть, якщо ви не знайдете як використати їх у цьому раунді, вони не зникнуть і залишаться з вами.
Наостанок, ми прибираємо з гри Відчайдушне благання (Desperate Plea), Чари, що дозволяли вам обманом отримати вище місце. Це стало джерелом болі для багатьох гравців, хто не знайшов саме ці Чари. Також, Чари отримали негативну оцінку від гравців найвищого рівня гри, де вплив одного місця міг зруйнувати весь турнір. Так, наші Челленджер гравці, це для вас. Для лобі, де я купував ці Чари та у за раунд вилітало 3 гравці – вибачте.

  • [Нове] Чари: (Стадія 2/3) Дублекіт, 1 золото – отримайте 1-зіркову копію ворожого чемпіона, що перший помре у наступному бою.
  • [Нове] Чари: (Stage 5+) Формування рою, 4 золота – Наступний бій: Ваші перші 2 чемпіони передньої лінії, викликають воідлінгів після смерті.
  • [Нове] Чари: (Stage 4+) Залізний дух, 1 золота – Наступний бій: Ваша команда отримує 30 броні.
  • [Нове] Чари: (Stage 4+) Містичний дух, 1 золота – Наступний бій: Ваша команда отримує 30 магічного спротиву.
  • Зірка заднього ряду (Backrow Star) – ціна: 5 золота >>> 2 золота
  • Відчайдушне благання – прибрано з гри
  • Поліпшення (Enhance) – ціна: 2 золота >>> 1 золота
  • Зміна одежі (Gear Swap) – прибрано з гри
  • Незначний гамбіт – золото за перемогу: 2 >>> 3
  • Фантомна емблема – ціна: 8 золота >>> 6 золота
  • Шивінат (Shivinate) – тепер може бути запропоновано на стадії 2/3 (раніше 3/4)
  • Виклик дракона (Summon Dragon) – сили атаки: 450 >>> 405
  • [*] Зірка (The Star) (Врочистий) – ціна: 5 золота >>> 7 золота
  • Ремісник – ціна: 1 золота >>> 0 золота
  • Ремісник – тепер може бути запропоновано зі стадії 2
  • Вечірка скарбів (Treasure Party) – ціна: 8 золота >>> 6 золота

Невеличкі зміни

Невеличкі, як вплив на мету який має у них має бути.


Риси

  • Бастіон – броня/магічний спротив: 15/40/65/110 >>> 15/40/70/120
  • Хроно: Зупинка часу від Хроно 4 тепер протидіє невразливості до контролю

Чемпіони

Вуконґ мав успіх у різних композиціях Оберігачів, особливо у меті деяких регіонів, але він все ще не досягнув очікуваної сили, як супергнучкого чемпіона передньої лінії, тому ми трохи посилюємо його 1 і 2-зіркову версію, що має зробити його ще кращим тримачем предметів.

  • Джейс – шкода вміння: 425/425/450% сили атаки + 40/60/90% сили вмінь >>> 425/425/475% сили атаки + 40/60/90% сили вмінь
  • Лілія – мана: 50/110 >>> 40/100
  • Ґаліо – зменшення шкоди під час дії вміння: 15/20/25% сили вмінь >>> 20/25/30% сили вмінь
  • Вуконґ – міцність щита: 330/440/550% сили вмінь >>> 380/460/550% сили вмінь
  • Там Кенч – здоров’я: 1050 >>> 1100

Ауґментації

Для багатьох гравців, Корона Бастіону потрібне підсилення, але гравці Ласуна (ауґментація героя Нуну) отримують від цього найбільше задоволення.

  • Бастіон – чемпіон, що дається з Короною: Нуну >>> Шен
  • Бластер – чемпіон, що дається з Короною: Трістана >>> Езреаль
  • Розквіт Лотоса I/II (Blossoming Lotus) – більше не може з’явитися на етапі 2-1
  • Вчений – чемпіон, що дається з Короною: Арі >>> Бард
  • Вчений – предмет, що дається з Короною: Щитолам (Guardbreaker) >>> Шьодзиновий спис (Spear of Shojin)
  • Вертикальний нахил (Vertically Inclined) – коефіцієнт шкоди: 8/16% >>> 9/18%
  • Вертикальний нахил – більше не може з’явитися на етапі 2-1

Режими

Гіпер рол

Манекени та Ґолеми довели свою цінність у Гіпер рол і тому ми вносимо певні додаткові зміни, котрі мають піти на користь цьому режиму гри.

Манекени та Ґолеми отримують рівень на 1 стадію пізніше

  • Я тут кері (I’m the Carry) – ауґментація Ґолема тепер підвищує характеристики пізніше
  • Крижані – додаткове здоров’я солдата гірше масштабується у Гіпер рол: 200 >>> 110 за стадію
  • Все, що блищить (All That Shimmers)/+ – більше не може бути запропоноване у Гіпер рол
  • Золоте завдання (A Golden Quest) – більше не може бути запропоноване у Гіпер рол
  • Покращена пригода (An Upgraded Adventure) – більше не може бути запропоноване у Гіпер рол

Виправлення помилок

  • Описи кількох ауґментацій оновлено, щоб правильно показувати нову характеристику коефіцієнту посилення шкоди.
  • Виправлено випадки, де Ґвен не могла використати вміння і тому застигала на кілька секунд
  • Каліста більше не кидає кілька додаткових списів на початку кожної битви.
  • Ефект порталу більше не зникає, як тільки союзний Краґ залишився у живих
  • Занадто малий: чемпіони з досяжністю 2 і разом з ауґментацією Малий, але смертельний, більше не промахуватимуться один по одному.
  • Розміщення Рукавиць крадія на чемпіоні з ауґментацією героя, більше не прибиратиме їх посилення.
  • Рукавиці поплічника – тепер правильно рахує 2.5 секунди для найсильнішого персонажа.
  • Кіт з мішка: Юмі тепер не може з’явитися зі сторони ворога, забравши з собою чемпіона, у клітинці котрого з’явилася.
  • Юмі тепер коректно прикріплюється до нового чемпіона, якщо її минулого тримача було продано.
  • Виправлено помилку, де статуї Крижаних не з’являлися чи з’являлися з неправильною кількістю здоров’я.
  • Крадемося: Чари вбивці тепер коректно відображають ефект скритності на чемпіоні, що стрибає під час бою.
  • Чари Купи поясів тепер коректно збільшує розмір чемпіонів, згідно з ефектом поясів.
  • Надуспіх тепер коректно відображає Чари на стадію раніше, ніж це було зазвичай можливим. 
  • Не впевнений, що я б назвав це виправленням, але була така помилка: у Гіпер рол, краби у Крабовому струмку на етапі 8 більше не були великими.

Переклад

Дмитро "Xazaron" Гордієнко, Ananasich

Оформлення

Євген "EugineOwl" Киян